job_offers_specialist

Specjaliści

Specjalista ds. obsługi klienta (z językiem angielskim i niemieckim)

Jaki dział Cię potrzebuje?

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊

 

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

  • Opiekę medyczną Medicover.
  • Dofinansowanie do karty sportowej.
  • Siłownię wewnątrz firmy.
  • Program dofinansowania do nauki języków obcych.
  • Darmowe napoje w pracy.
  • Imprezy integracyjne.
  • Coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady.
  • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami.
  • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą.
  • Pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.

 

Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

Obsługa klienta:

  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
  • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania,
  • potwierdzanie terminów dostaw,
  • raportowanie,
  • fakturowanie.

 Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:

  • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji,
  • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach,
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów.

 

Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!

Zależy nam byś:

  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń,
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej,
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw,
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.

Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

  • Znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2).
  • Znasz język niemiecki w stopniu komunikatywnym (minimum B1).
  • Swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy.
  • Znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point.
  • Pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut.
  • Masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem.

 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Poland Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., w tym załączonych plików (CV lub list motywacyjny), a także wszystkich zgromadzonych materiałów pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o.
Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych, zawartą na stronie www.dgs.pl w zakładce „Polityka prywatności”.


Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie do nauki języka
  • pakiet relokacyjny
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Specjalista ds. obsługi klienta (z językiem angielskim i niemieckim)
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
Napisz wiadomość