faq-intro-banner-page-title

FAQ

  • Kiedy i w jakiej formie otrzymam informację zwrotną? 
    Odpowiedź w formie telefonicznej lub mailowej otrzymasz do 2 tygodni od dnia rozmowy kwalifikacyjnej albo w indywidualnie ustalonym terminie.
  • Czy mogę ponownie aplikować, jeżeli poprzednia odpowiedź była odmowna?
    Tak. Jednocześnie zachęcamy do uwzględnienia informacji zwrotnej i rozwoju bądź uzupełnienia wskazanej kompetencji.
  • Czy oferty pracy widoczne na stronie internetowej DGS są aktualne?
    Tak, wszystkie oferty pracy zamieszczone na stronie internetowej DGS są aktualne.
  • Jakie są etapy procesu rekrutacyjnego?
    Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji znajdziesz w dziale "Proces rekrutacji".
  • Jak długo trwa proces rekrutacyjny?
    Proces rekrutacyjny obejmuje rozmowę kwalifikacyjną z przedstawicielem HR oraz menadżerem działu. Rozmowę może poprzedzić krótki wywiad telefoniczny. Po podjęciu decyzji o wyborze kandydata następuje spotkanie, podczas którego przedstawiamy ofertę pracy.
  • Skąd dowiem się o kolejnych etapach rekrutacji?
    Informację na temat dalszego przebiegu procesu rekrutacji otrzymasz podczas rozmowy kwalifikacyjnej. O tym, czy zakwalifikowałeś się do kolejnego etapu, rekruter poinformuje Cię telefonicznie lub mailowo.
  • Co zrobić, jeśli na stronie internetowej nie znajdę odpowiedniego stanowiska dla siebie?
    W takiej sytuacji zachęcamy do wysłania CV do Centrum Kariery DGS (zakładka Oferty Pracy) i bieżącego sprawdzania listy dostępnych wakatów na stronie interetowej.
  • Jakie dokumenty są potrzebne, aby wziąć udział w procesie rekrutacji?
    Aby wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, należy dostarczyć dokumenty wymagane w ogłoszeniu. Zazwyczaj jest to CV i list motywacyjny.
  • Czy mogę złożyć CV bezpośrednio w siedzibie firmy?
    W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych, zachęcamy do aplikowania przez naszą stronę internetową lub adres mailowy podany w ogłoszeniu.
  • Wysłałem swoją aplikację. Czy odpowiedź otrzymam również wtedy, gdy będzie ona odmowna?
    Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, którzy spełniają wymagania z ogłoszenia. Pozostali kandydaci otrzymają mailem informację o zakończonym procesie rekrutacyjnym.
  • Czy mogę aplikować na inne stanowisko, jeśli już raz nie udało mi się przejść procesu rekrutacji?
    Tak. Zachęcamy do aplikowania zgodnie z posiadanymi kompetencjami i uwzględnieniem informacji zwrotnej po ostatniej rekrutacji.
  • Czy mogę aplikować na kilka stanowisk na raz?
    Nie ma przeciwwskazań, aby aplikować jednocześnie na kilka pozycji. Zachęcamy jednak kandydatów do aplikowania na wakaty z uwzględnieniem posiadanych kompetencji.
  • Jak wygląda spotkanie rekrutacyjne? Czego mogę się spodziewać?
    Spotkanie rozpoczyna się prezentacją firmową, podczas której poznasz naszą organizację. W rozmowie uczestniczy przedstawiciel działu HR oraz menadżer obszaru. W zależności od wymagań na stanowisku, część rozmowy może odbywać się w języku angielskim, może pojawić się konieczność przeprowadzenia testu lub zadania praktycznego.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!