job_offers_specialist

Specjaliści

Specjalista ds. obsługi klienta

Jaki dział Cię potrzebuje?

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych, którzy reprezentują różne kultury i narodowości. Poznajemy ich działalność w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki. Na co dzień wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B). Ponadto, mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”. A co najważniejsze, tworzymy zgrany i wspierający się zespół – „niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊

 

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

  • Opiekę medyczną Medicover;
  • dofinansowanie do karty sportowej;
  • siłownię wewnątrz firmy;
  • program dofinansowania do nauki języków obcych;
  • darmowe napoje i owoce w pracy;
  • imprezy integracyjne;
  • coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady;
  • darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami;
  • możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą;
  • pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach.

 

Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

Obsługa klienta:

  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych;
  • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania;
  • potwierdzanie terminów dostaw;
  • raportowanie;
  • fakturowanie.

Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi:

  • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji;
  • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach;
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów;

    Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!

 

Zależy nam byś:

  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń;
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej;
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw;
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”.

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

  • znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2), a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy;
  • znane są Ci narzędzia z pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point;
  • pracowałeś/aś z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut;
  • masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem;
  • znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję.

 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Poland Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., w tym załączonych plików (CV lub list motywacyjny), a także wszystkich zgromadzonych materiałów pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o.
Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych, zawartą na stronie www.dgs.pl w zakładce „Polityka prywatności”.


Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • świadczenia świąteczne
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recuiter_agnieszka
Napisz wiadomość