job_offers_specialist

Specjaliści

Problem and Major Incident Manager

To ensure continuous improvements to our IT setup in the William Demant Group of companies, we are currently seeking a new colleague with 2 roles assigned as Problem Manager and IT Major Incident Manager.

You will become part of a team of 4 colleague that collaborate globally with our regional process managers in different areas within the ITIL framework.

 

 

Working with us will receive:

  • Full-time work agreement in the international developing organization;
  • Possibility to learn (courses offered) and improve English in our international environment;
  • Great opportunities for usage of newest technology;
  • Business trips;
  • Social benefits (private medical health care, insurance, sport card, discount card etc.);
  • Discounts for cinema tickets.

 

What will your tasks be?

  • Driving Problems from root cause investigation to permanent problem resolution and closure;
  • Responsible for the governance of the Problem Management process, including documentation and tracking of problems;
  • Act as an interface between Operations/Application teams, the business and service providers to ensure that problems are permanently resolved;
  • Conduct Major Problem Reviews and present findings in reports;
  • Process all regional major incidents (responsibility for identifying resources, involving the relevant staff and informing management and other stakeholders);
  • Be part of a global virtual team with global responsibility for major incidents;
  • Be part of designing the process, providing input for improvements;
  • Training for regional operators/users.

 

Who are we looking for?

  • Familiar with managing IT processes in a global setup;
  • Structured, a good facilitator and excellence communication skills in English;
  • You thrive by maneuvering around in different organizational levels in a complex organization;
  • Experience with a global IT setup in regulated industries;
  • You recognized as a good team player;
  • ITIL Foundation certification or equivalent knowledge on the same level.

 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Poland Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., w tym załączonych plików (CV lub list motywacyjny), a także wszystkich zgromadzonych materiałów pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o.
Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych, zawartą na stronie www.dgs.pl w zakładce „Polityka prywatności”.


Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • pakiet relokacyjny
  • świadczenia świąteczne
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • karta zniżkowa do pobliskich restauracji/sklepów
  • system kafeteryjny
  • system premiowy
  • dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

IT
Problem and Major Incident Manager
Lokalizacja:
Szczecin
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_alek
Napisz wiadomość