job_offers_specialist

Specjaliści

AR Supervisor

We offer you a possibility to develop your team (over 20 accounting specialists supported by coordinators) within which you will have a chance to enhance culture of continuous improvement, truly affect accounting processes and inspire quality & customer oriented approach we aim for. Big part of the journey will be working closely with people and processes and having a real impact on the organization and global medical business we support through financial operations.
 

There are waiting for you:

  • full time work agreement and flexible working hours;
  • social benefits (insurance, private medical health care);
  • relocation package;
  • cafeteria system;
  • possibility of learning and development opportunities, adapted to your needs and supporting your growth;
  • dynamic work in an international environment.

Being a part of our team you will be:

  • leading AR&B department and ensuring that all tasks are completed in a timely and accurate manner
  • responsible for delivering high quality data by the team
  • coordinating the process of accounting period closing and evaluation internal control records
  • building and maintaining good relationships with business partners
  • supporting implementation of Continuous Improvement culture
  • recruiting, supporting and motivating team members
  • responsible for knowledge management within a team
  • cooperating with other accounting departments in order to achieve high standard of services
  • coordinating/participating in international projects in finance area

If...

  • you have at least 5 years background in Finance, preferably in Accounts Receivable or General ledger; your SSC or BPO experience would be an asset
  • you have previous strong leadership experience or/and project management exposure
  • you may have working experience with multiple business units and stakeholders
  • you poses an expertise knowledge in financial accounting
  • you have very good knowledge of MS Office, in particular: Outlook, Excel, Word and Power Point (preparing and delivering presentations on a regular basis)
  • your English skills allow you to communicate seamlessly in business situations.

We encourage you to apply for this position!

 

 

 


 

 

Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Poland Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., w tym załączonych plików (CV lub list motywacyjny), a także wszystkich zgromadzonych materiałów pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i kolejnych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o.
Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych, zawartą na stronie www.dgs.pl w zakładce „Polityka prywatności”.


Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • pakiet relokacyjny
  • świadczenia świąteczne
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • karta zniżkowa do pobliskich restauracji/sklepów
  • system kafeteryjny
  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Finanse
AR Supervisor
Lokalizacja:
Szczecin
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recruiter_justyna
Napisz wiadomość