Postawienie się na miejscu osoby, która na co dzień boryka się z problemami słuchu, pomaga zrozumieć głębszy sens naszej pracy – wywiad z Elżbietą, analitykiem procesów magazynowych w Centrum Dystrybucji

Czas czytania artykułu: 2 minuty
Ania
25.11.2020

Zapraszamy Was do cyklu wywiadów z pracownikami działu Probukcji i Centrum Dystrybucji. W krótkich rozmowach będziemy przedstawiać Wam sylwetki osób z naszej firmy. Pokażemy, jak wyglądał ich pierwszy dzień w pracy, jak przebiega ich dotychczasowa kariera i czy pracując w DGS, czują, że robią coś dobrego dla innych. Przeczytajcie wywiad z Elżbietą i zobaczcie jak ogromną role w pracy odgrywa zgrany zespół, na którego zawsze można liczyć.

Anna: Jak zaczęła się Twoja kariera w DGS?

Elżbieta: Pracę w DGS rozpoczęłam 7 lat temu, a wspomnienia tych pierwszych dni wciąż wywołują uśmiech na mojej twarzy. Pracę rozpoczynałam w magazynie zlokalizowanym wówczas w Dołujach, nieopodal Mierzyna. Wtedy wydawał mi się taki ogromny – dziś wiem, że tak naprawdę był niewielki. Przywitał mnie zgrany i chętny do pomocy zespół. Dzięki temu było mi znacznie łatwiej odnaleźć się w nowej roli i w nowych zadaniach, zwłaszcza, że dla mnie była to radykalna zmiana w karierze zawodowej.

postawieniesienamiejscuosobyktoranacodzienborykasiezproblemamisluchupomagazrozumiecglebszysensnaszej

Co najbardziej podoba Ci się w Twojej pracy?

Praca tutaj jest bardzo dynamiczna i złożona. Każdego dnia napotykamy mnóstwo wyzwań, którym trzeba sprostać. Tu trafiłam również na świetnych ludzi - takich, z którymi niemożliwe nie istnieje i na których wsparcie zawsze mogę liczyć. W Centrum Dystrybucji liczy się szybkie reagowanie na zmienne, a burza mózgów to chleb powszedni. To wszystko daje mi możliwość rozwoju zawodowego.

Czy przez ten czas zdarzyła się jakaś sytuacja, która zapadła Ci szczególnie w pamięć?

Najczęściej wspominam poznanych tu ludzi i te momenty, kiedy w sytuacji kryzysowej wspólnymi siłami udawało się podołać wyzwaniu. Takim przykładem była choćby pilna realizacja wysyłki aparatu słuchowego dla małego chłopca. Choć w natłoku codziennych obowiązków łatwo zapomnieć, o tym kto jest użytkownikiem naszych produktów, to postawienie się na miejscu osoby, która na co dzień boryka się z niedosłuchem lub całkowitym brakiem słuchu pomaga mi zrozumieć głębszy sens naszej pracy i dodaje motywacji do działania. 

Jak rozwijała się Twoja kariera w DGS?

Swoją pracę w DGS zaczynałam na stanowisku asystenta magazynu, gdzie do moich obowiązków należały takie zadania jak: kompletacja zamówień, rejestracja aparatów i wysyłka produktów. Dwa lata później zaczęłam pełnić funkcję team leadera w magazynie a Dołujach, a następnie w Centrum Dystrybucji w Mierzynie. W grudniu 2016 roku udało mi się przejść pozytywnie rekrutację na stanowisko koordynatora strefy w Centrum Dystrybucji, na którym spędziłam ponad dwa lata. Dało mi ogrom wiedzy i doświadczenia. Dziś pracuje jako analityk procesów magazynowych.

Dlaczego warto dołączyć do DGS?

Na moim przykładzie widać, że jeśli masz chęci, otwartą głowę i jesteś zaangażowany w to co robisz, to czas spędzony w pracy będzie przyjemnością połączoną z możliwością rozwoju. Wszystko zależy tylko od nas samych, a nasz los jest w naszych rękach.

O autorze

Ania
Ania, Employer Branding & Communication Specialist
Miłośniczka dobrej kuchni, kochająca jazdę na rowerze i górskie wędrówki. W wolnych chwilach gotuje i piecze, a w torebce zamiast portfela trzyma aparat.