Dołącz do 11-osobowego zespołu działu jakościowego związanego z obsługą reklamacji! W tak nieprzewidywalnym i dynamicznym środowisku pracy, nasz zespół robi wszystko by zapewnić, że w odpowiedzi na zarejestrowane zgłoszenia zostaną wdrożone usprawnienia i akcje prewencyjne, które zapobiegną niezgodnościom w przyszłości.
Obecnie poszukujemy Specjalisty, który będzie odpowiedzialny za kontakt z klientem i bieżące go informowanie o przebiegu realizacji zlecenia.
Dołączając do naszego zespołu:
- otrzymujesz propozycję pracy przy najnowszych technologiach;
- gwarantujemy ogrom wiedzy do zdobycia;
- będziesz członkiem zespów międzynarodowych, które każdego dnia poszukują możliwości rozwoju i poszerzenia swoich kompetencji;
- współpracujesz z klientami w organizacji o globalnych zasięgu
- masz możliwość rozwoju Twojej wiedzy jakościowej, technicznej, ale też kompetencji językowych.
Jakie będą Twoje zadania ?
- Raportowanie otrzymywanych zgłoszeń reklamacyjnych w systemie;
- sporządzanie analiz statystycznych z procesu obsługi reklamacji;
- weryfikacja stopnia złożoności oraz priorytetu zgłoszenia i przypisywanie zadania do odpowiednich zespołów inżynierów;
- monitorowanie procesu zamykania reklamacji;
- komunikacja z klientem w celi uzyskania większej ilości informacji dotyczących reklamowanego produktu lub wyjaśnienia szczegółów dochodzenia;
- usprawnianie i standaryzowanie procesu reklamacji klientów.
Idealnie byłoby, gdybyś:
- miał doświadczenie w pracy w dziale jakościowym lub w obsłudze klienta, najlepiej pozyskane w firmie produkcyjnej;
- posiadał wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne związane z elektroniką, IT lub komunikacją);
- był osobą zorientowaną na klienta;
- w trudnych sytuacjach potrafił negocjować najlepsze rozwiązania;
- obok niezależnego działania, cenił pracę zespołową;
- lubił zadania, które wymagają analitycznego podejścia;
- komunikował się swobodnie w języku angielskim.
Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym zawartych w przesłanych plikach (CV lub list motywacyjny), a także innych informacji zgromadzonych w toku prowadzonej rekrutacji, dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant).
Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant), zawartą na stronie www.demantszczecin.pl w zakładce „Polityka prywatności”.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.