job_offers_specialist

Specjaliści

Specjalista ds. reklamacji

Dołącz do 11-osobowego zespołu działu jakościowego związanego z obsługą reklamacji! W tak nieprzewidywalnym i dynamicznym środowisku pracy, nasz zespół robi wszystko by zapewnić, że w odpowiedzi na zarejestrowane zgłoszenia zostaną wdrożone usprawnienia i akcje prewencyjne, które zapobiegną niezgodnościom w przyszłości.

Obecnie poszukujemy Specjalisty, który będzie odpowiedzialny za kontakt z klientem i bieżące go informowanie o przebiegu realizacji zlecenia.

 

Dołączając do naszego zespołu:

  • otrzymujesz propozycję pracy przy najnowszych technologiach;
  • gwarantujemy ogrom wiedzy do zdobycia; 
  • będziesz członkiem zespów międzynarodowych, które każdego dnia poszukują możliwości rozwoju i poszerzenia swoich kompetencji;
  • współpracujesz z klientami w organizacji o globalnych zasięgu
  • masz możliwość rozwoju Twojej wiedzy jakościowej, technicznej, ale też kompetencji językowych.

 

Jakie będą Twoje zadania ?

  • Raportowanie otrzymywanych zgłoszeń reklamacyjnych w systemie;
  • sporządzanie analiz statystycznych z procesu obsługi reklamacji;
  • weryfikacja stopnia złożoności oraz priorytetu zgłoszenia i przypisywanie zadania do odpowiednich zespołów inżynierów;
  • monitorowanie procesu zamykania reklamacji;
  • komunikacja z klientem w celi uzyskania większej ilości informacji dotyczących reklamowanego produktu lub wyjaśnienia szczegółów dochodzenia;
  • usprawnianie i standaryzowanie procesu reklamacji klientów.

 

 

Idealnie byłoby, gdybyś:

  • miał doświadczenie w pracy w dziale jakościowym lub w obsłudze klienta, najlepiej pozyskane w firmie produkcyjnej;
  • posiadał wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki techniczne związane z elektroniką, IT lub komunikacją); 
  • był osobą zorientowaną na klienta; 
  • w trudnych sytuacjach potrafił negocjować najlepsze rozwiązania;
  • obok niezależnego działania, cenił pracę zespołową;
  • lubił zadania, które wymagają analitycznego podejścia;
  • komunikował się swobodnie w języku angielskim.

 


Oferty z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym zawartych w przesłanych plikach (CV lub list motywacyjny), a także innych informacji zgromadzonych w toku prowadzonej rekrutacji, dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych przeprowadzanych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant).

Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją o przetwarzaniu moich danych osobowych przez DGS Poland Sp. z .o.o. (Grupa Demant) oraz DGS Business Services Sp. z o.o. (Grupa Demant), zawartą na stronie www.demantszczecin.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • pakiet relokacyjny
  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • świadczenia świąteczne
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Jakość i Rejestracja Wyrobów Medycznych
Specjalista ds. reklamacji
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recuiter_agnieszka
Napisz wiadomość