job_offers_specialist

Specjaliści

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

NASZA OFERTA

Poszukujemy Specjalisty ds. logistyki i obsługi partnera biznesowego - osoby o dojrzałym podejściu biznesowym, która wesprze koordynację zamówień i serwisu sprzętu do diagnostyki słuchu, poprzez budowanie dojrzałych relacji z dedykowanymi klientami biznesowymi na całym świecie!

Chcielibyśmy zapewnić, iż Twoje zadania nie obejmują docelowo sprzedaży produktów. Nasza oferta nie wiąże się również z pracą typową dla call centre.

 

ZADANIA

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę zamówień sprzedażowych oraz serwisowych,
  • kontakt z zagranicznymi oddziałami sprzedaży bezpośredniej,
  • wspieranie klientów, dzięki szerokiej wiedzy na temat produktów i ich możliwych konfiguracji,
  • potwierdzanie i aktualizację statusów zamówień,
  • przygotowywanie dokumentów do wysyłki oraz fakturowanie,
  • analizę i raportowanie wskaźników dystrybucji,
  • współpracę z działami jakości, produkcji, serwisu, planowania, zakupów i dystrybucji, a także z zagranicznymi oddziałami firmy.

 

WYKSZTAŁCENIE  
Nie jest dla nas priorytetem, ale Twoją niezwykłą zaletą będą studia wyższe na kierunku logistyki lub ekonomii. Duże znaczenie ma dla nas znajomość języków obcych. Współpraca z naszymi partnerami odbywać się będzie w całości w języku angielskim. Jeśli jednak dodatkowo posiadasz znajomość języka hiszpańskiego, będzie to Twoim unikalnym atutem w procesie rekrutacji.

 

DOŚWIADCZENIE
Najlepiej zdobyte w dziale logistyki, spedycji lub obsługi klienta w firmie produkcyjnej. Poszukujemy osoby, która w swoim doświadczeniu łączy wiedzę techniczną z umiejętnością obsługi klienta na najwyższym poziomie. Ważna jest dla nas także dobra znajomość systemów MRP/ERP (pracujemy w Microsoft Dynamics Navision).

Jeśli szukasz dynamicznego środowiska pracy, lubisz się uczyć i rozwijać, a także nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych – to idealne stanowisko, nie zwlekaj i aplikuj!


 

 

Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • świadczenia świąteczne
  • system premiowy
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Zapytaj rekrutera.
Napisz wiadomość