job_offers_specialist

Specjaliści

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jaki dział Cię potrzebuje?

Obszar Obsługi Klienta w naszej firmie dzieli się na kilka odrębnych działów w zależności od portfolio produktów, jakie produkujemy w holdingu i specyfiki partnerów, z którymi współpracujemy.

Poszukujemy obecnie dwóch osób do obszaru Obsługi Klienta BTE (aparatów zausznych) oraz ITE (aparatów wewnątrzusznych).

 

 

Jak wygląda nasza codzienność?

  • Reprezentując całą organizację, dbamy o wysoki poziom satysfakcji naszych partnerów biznesowych
  • Komunikujemy się z przedstawicielami różnych kultur i narodowości
  • Poznajemy działalność klientów w ich miejscu pracy, tak w Lizbonie jak i w Kawasaki
  • Wypracowujemy własny model partnerskiej współpracy z klientami (B2B)
  • Mamy przywilej pracy przy wdrażaniu nowych produktów – to my wiemy „what’s coming”
  • Globalny networking- współpracujemy z większością obszarów holdingu
  • Tworzymy zgrany i wspierający się zespół
  • „Niemożliwe” załatwiamy od ręki, na cuda trzeba u nas trochę poczekać 😊

 

 

Brzmi ciekawie? Spójrz teraz jakie czekają Cię zadania:

Twoje obowiązki możemy podzielić na dwie główne części:

 

  1.  Obsługa klienta:
  • budowanie długotrwałych relacji biznesowych
  • codzienna komunikacja mail/telefon/spotkania
  • potwierdzanie terminów dostaw
  • raportowanie
  • fakturowanie

 

  1.  Koordynacja komunikacji wewnątrz działu i z działami wspierającymi
  • kontrola poprawności zleceń i ich zwalnianie do produkcji
  • wyjaśnianie nieścisłości na zleceniach
  • udział w projektach mających na celu optymalizację procesów

 

Jako, że chcemy mieć w swoim zespole osoby nastawione na rozwój, ważne jest byś miał świadomość, że poszerzanie Twoich kompetencji to także Twoje zadanie!

Zależy nam byś:

  • cechował się nastawieniem na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń
  • wykazywał się chęcią zdobywania wiedzy produktowej i audiologicznej
  • wykazywał się chęcią zrozumienia systemu łańcucha dostaw
  • kierował się zasadą, że „człowiek uczy się przez całe życie”

 

 

Czego od Ciebie oczekujemy?

Nasza organizacja dba zarówno o kompetencje techniczne, jak i interpersonalne, ponieważ wierzymy, że nie tylko umiejętność Excela uczyni z Ciebie wartościowego pracownika naszej firmy.

 

Zatem, jeśli chodzi o kompetencje „twarde”, liczymy, że:

  • znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (minimum B2) a swobodna komunikacja z klientami z całego świata jest dla Ciebie naturalnym elementem pracy
  • znasz pakiet Microsoft Office, szczególnie Excel i Power Point
  • masz doświadczenie w pracy z systemami ERP – a jeśli znasz system Navision, QAD lub Axapta, będzie to Twój dodatkowy atut
  • masz doświadczenie w pracy B2B – to z pewnością świadczy o Twoim profesjonalizmie w pracy z klientem
  • znasz dodatkowo inny język obcy – będziemy pod ogromnym wrażeniem, jeśli posiadasz taką kompetencję

 

Kompetencje interpersonalne, na których nam zależy to:

  • dojrzałość emocjonalna: dystans do zgłaszanych problemów, nastawienie na szukanie rozwiązań, chęć współpracy, życzliwość
  • proaktywna postawa, łatwość nawiązywania kontaktów, precyzyjne formułowanie komunikatów dostosowanych do odbiorcy, rozumienie potrzeb

 

Cechy osobowości, które cenimy to:

  • pozytywne usposobienie, otwartość, elastyczność
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, sumienność i dokładność

 

 

Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy:

  • Opiekę medyczną Medicover
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Siłownię wewnątrz firmy
  • Program dofinansowania do nauki języków obcych
  • Darmowe napoje w pracy
  • Imprezy integracyjne
  • Coroczny piknik rodzinny przy muzyce gwiazdy polskiej estrady
  • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami
  • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą
  • Pracę w świetnej atmosferze z profesjonalistami w swoich dziedzinach

 


 

 

Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • pakiet relokacyjny
  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • świadczenia świąteczne
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • system premiowy
  • dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Napisz do nas.
contact_recuiter_agnieszka
Napisz wiadomość