job_offers_specialist

Specjaliści

NPI Customer service coordinator

Zostań NPI Customer service coordinator i wprowadzaj nowe produkty na rynek.

 

Pracując z nami:

  • poznasz procesy wdrażania nowych produktów w Dziale NPI;
  • jesteś częścią grup projektowych w fazach wdrażania nowych produktów;
  • wykorzystasz swoje umiejętności analityczne;
  • masz dużą niezależność w realizacji zadań. 
     

Czym będziesz się zajmować?

  • Poprawnym wprowadzeniem nowych produktów na poszczególne rynki – zgodnie z harmonogramem;
  • koordynacją i realizacją wysyłek podczas wdrażania nowych produktów na rynki;
  • ścisłą współpracą z grupą projektową NPI w fazie przygotowania oraz realizacji;
  • bliską współpracą z KAC w zespole CS, w tym pracą nad jakością współpracy, komunikacji i obsługą zamówień w okresie wdrożenia nowych produktów;
  • stałą analizą obciążenia otwartych zamówień w odniesieniu do możliwości Centrum Dystrybucji;
  • raportowaniem KPI z CS.

 

Idealnie gdybyś:

  • obsługiwał MS Excel na poziomie zaawansowanym;
  • posiadał umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia;
  • miał doświadczenie przy udziale w projektach, rozumiał obowiązki projektowe i metodologie;
  • reprezentował postawę proaktywną i zorientowaną na ciągłe doskonalenie pracy;
  • posługiwał się językiem angielskim na poziomie bardzo dobrym;
  • posiadał bardzo dobrą organizację pracy;
  • był osobą komunikatywną, umiejącą budować relacje i lubiącą współpracować przy realizacji zadań.

 

 

Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o. i DGS Business Services Sp. z o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Powody, dla których warto z nami pracować:

  • stołówka z bufetem wewnątrz firmy
  • świadczenia świąteczne
  • darmowa kawa, herbata, mleko
  • system premiowy
  • dofinansowanie do nauki języka
Sprawdź wszystkie benefity

Zobacz także

Obsługa Klienta Biznesowego
NPI Customer service coordinator
Lokalizacja:
Mierzyn k. Szczecina
Aplikuj teraz!
Masz pytania?
Zapytaj rekrutera.
contact_recruiter_adam_d
Napisz wiadomość