faq-intro-banner-page-title

FAQ

  • Kiedy i w jakiej formie otrzymam informację zwrotną?
    Odpowiedź zwrotną z informacją dotyczącą zatrudnienia otrzymasz od razu po rozmowie kwalifikacyjnej w siedzibie firmy.
  • Czy mogę ponownie aplikować, jeżeli poprzednia odpowiedź była odmowna?
    Tak. Jest taka możliwość. To zależy również od przyczyny odmowy zatrudnienia podczas poprzedniego procesu rekrutacji.
  • Czy oferty pracy widoczne na stronie internetowej DGS są aktualne?
    Tak, wszystkie oferty pracy zamieszczone na stronie internetowej DGS są aktualne.
  • Jakie są etapy procesu rekrutacyjnego?
    Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji znajdziesz w dziale "Proces rekrutacji".
  • Jak długo trwa proces rekrutacyjny?
    Proces obejmuje dwa etapy: krótką telefoniczną rozmowę rekrutacyjną oraz testy manualne w siedzibie firmy. Proces rekrutacji jest maksymalnie skrócony i może trwać nawet tylko 2 dni.
  • Skąd dowiem się o kolejnych etapach rekrutacji?
    Po wywiadzie telefonicznym ustalimy termin testów manualnych. Informacja zwrotna o zatrudnieniu przekazana będzie bezpośrednio po testach.
  • Co zrobić, jeśli na stronie internetowej nie znajdę odpowiedniego stanowiska dla siebie?
    W takiej sytuacji zachęcamy do wysłania CV do Centrum Kariery DGS (zakładka Oferty Pracy) i bieżącego sprawdzania listy dostępnych wakatów na stronie interetowej.
  • Jakie dokumenty są potrzebne, aby wziąć udział w procesie rekrutacji?
    Do procesu rekrutacji nie są wymagane żadne dokumenty, a jedynie dane kontaktowe: imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy.
  • Czy mogę złożyć CV bezpośrednio w siedzibie firmy?
    Aplikacje przyjmujemy jedynie drogą elektroniczną.
  • Wysłałem swoją aplikację. Czy odpowiedź otrzymam również wtedy, gdy będzie ona odmowna?
    Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, którzy spełniają wymagania z ogłoszenia. Pozostali kandydaci otrzymają mailem informację o zakończonym procesie rekrutacyjnym.
  • Czy mogę aplikować na inne stanowisko, jeśli już raz nie udało mi się przejść procesu rekrutacji?
    Tak. Zachęcamy do aplikowania zgodnie z posiadanymi kompetencjami.
  • Czy mogę aplikować na kilka stanowisk na raz?
    Nie ma przeciwwskazań, aby aplikować jednocześnie na kilka pozycji. Zachęcamy jednak kandydatów do aplikowania na wakaty z uwzględnieniem posiadanych kompetencji.
  • Jak wygląda spotkanie rekrutacyjne? Czego mogę się spodziewać?
    Spotkanie składa się z prezentacji o firmie, krótkiej rozmowy rekrutacyjnej oraz zadania praktycznego, sprawdzającego Twoje kwalifikacje. O tym, czy otrzymasz ofertę pracy, dowiesz się od razu po spotkaniu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!