Przepis na sukces, czyli wdrażanie nowych produktów do sprzedaży

Czas czytania artykułu: 3 minuty
Bartek
17.12.2020

Do zrobienia sękacza potrzebna jest mąka i dużo jaj. Taki przepis na króla ciast proponowała kiedyś pewna reklama.
Ale jaki jest przepis na sukces podczas wdrażania nowych produktów do sprzedaży? Czy taki w ogóle istnieje?

Jako producent najlepszych aparatów słuchowych stoimy przed wyzwaniem, aby nie tylko nie dać się dogonić konkurencji, ale przede wszystkim stale rozwijać produkty tak, by życie naszych klientów było na jak najwyższym poziomie – zapewniając najlepszą jakość oraz wygodę.

Jakie panują obecnie trendy w branży? Ponad połowa z Was czyta ten tekst na telefonie komórkowym. Urządzenie to stało się nieodłącznym towarzyszem życia, prywatnym planistą, osobistym centrum komunikacji i rozrywki. Nic dziwnego, że także osoby niedosłyszące chcą w jak największym stopniu wykorzystywać funkcje swoich telefonów.

przepisnasukces_w_tekscie

Pamiętając, że oczekiwania klienta są najważniejsze, zwłaszcza w kwestii funkcjonalności produktu oraz usługi, chcemy spełniać jego potrzeby, a nawet zaoferować więcej. More. Oticon More. Tak nazywa się nowy model naszej topowej marki, który jest odpowiedzią na potrzeby rynku aparatów słuchowych. Jesteśmy chwilę po oficjalnej prezentacji produktu. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do otworzenia linku OTICON MORE po więcej informacji.

Czy to jest ten przepis na sukces? Pomysł na dobry produkt to jeden z początkowych składników. Z punktu widzenia produkcji masowej, którą reprezentuję, to nawet daleko przed początkiem 😉.

Do listy kluczowych składników dopiszmy:
- zaangażowani i kompetentni pracownicy - przed wyruszeniem w drogę, należy zebrać drużynę,
- nowoczesne technologie - lasery, RFID, hydrophobic coating i inne cuda,
- osprzęt produkcyjny najwyższej klasy - tu czas oczekiwania na dostawę potrafi być naprawdę długi,
- czas - chyba najtrudniejszy składnik do zdobycia.

Wszystko to „podlane sosem” składającym się z podejścia projektowego i filozofii LEAN.

Obecny produkt wdrożyliśmy w rekordowo krótkim czasie. Nie obyło się bez trudności małych, średnich i tych, które na pierwszy rzut oka wydawały się nie do przejścia. Tak właśnie większość z nas zapamięta rok 2020. Jednak dla pracowników DGS będzie to przede wszystkim rok wprowadzenia do sprzedaży Oticon MORE. Because you always can do MORE!

przepsinasukces_w_tekscie3

przepisnasukces_w_tekscie2

O autorze

Bartek
Bartek, szef produkcji aparatów zausznych
Swoją historię w DGS zacząłem w 2010 roku jako stażysta. Pasjonuję się futbolem, fotografią oraz literaturą. Wolne chwile spędzam w gronie rodziny, najchętniej na rowerowych wyprawach.