Juwenalia Szczecin 2019: Gra miejska z DGS

Czas czytania artykułu: 2 minuty
Magdalena
15.05.2019

Wyrusz z nami w pełną dźwięków podróż po Szczecinie. Rób zdjęcia lub nagrywaj filmy i zgarnij sportową opaskę Xiaomi Mi Band 3. Wszystkich studentów zapraszamy do udziału w Grze miejskiej z DGS.

Zadaniem uczestników będzie odwiedzenie 7 miejsc w Szczecinie i zrobienie w nich zdjęcia lub nagranie filmu, które zobrazują przypisane do nich dźwięki:
1. Bulwary Szczecińskie – mruczenie kota
2. Wały Chrobrego – szum drzew
3. Zamek Książąt Pomorskich – śmiech dziecka
4. Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza – bicie serca
5. Stare Miasto – trzask iskier
6. Brama Królewska – plusk wody
7. Park Żeromskiego – śpiew ptaków

– Przykładem mogą być Wały Chrobrego. Tam uczestnicy będą mieli znaleźć szum drzew i pokazać go na filmie lub zdjęciu. Jak to zrobią? Zależy tylko od nich. Liczymy na niebanalne, kreatywne interpretacje – mówi Magdalena Rutka, employer branding & communication manager w DGS.

gra_miejska_w_tekscie

Konkurs jest organizowany w czasie juwenaliów i jest skierowany do studentów. Mogą wziąć w nim osoby, które będą posiadać ważną legitymację studencką w dniu odbioru nagrody. – Zwycięzca otrzyma sportową opaskę służącą m.in. do pomiaru tętna Xiaomi Mi Band 3. Na 50 wyróżnionych osób będą czekać różnego rodzaju gadżety DGS – mówi Magdalena Rutka.

Jak wziąć udział w konkursie?
• Zgłoś się przez formularz: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=qMf4mwjgp0meQ6t2l2xL-AXBmGzOh9NEoV6lW4MHwfhUOVhJSU9TU1QzWDhOMkFSMTAySUhHVkNBTy4u
• Prześlij zdjęcia lub filmy na adres komunikacja@dgs.com.
• Na zgłoszenia i maile czekamy w dniach 20-25.05.2019 r.

Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie konkursu: https://www.dgs.pl/blog/2018/juwenalia-szczecin-regulamin-konkursu-gra-miejska-z-dgs oraz na wydarzeniu na Facebooku.

 

O autorze

Magdalena
Magdalena, employer branding & communication manager
W DGS od 2016 roku buduje markę pracodawcy oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w PR, marketingu oraz mediach. Miłośniczka planowania małych i dużych przedsięwzięć, wdrażania w życie niebanalnych rozwiązań oraz pokazywania, że zawsze „się da”, nawet jeśli inni na początku twierdzą inaczej. Prywatnie kinomanka, która nie przegapi ceremonii rozdania Oscarów, miłośniczka tańca i podróży.