bike_to_work_blog_post_image

Bike to Work

Czas czytania artykułu: 1 minuta
Magdalena
05-12-2018

Ponad 40 pracowników DGS przejechało do pracy na rowerze w październiku łącznie ponad 7000 km. Dzięki ich zaangażowaniu w akcję „Bike to Work” zdecydowaliśmy się przekazać łącznie 8000 zł Szczecińskiemu Klubowi Sportowemu Głuchych „Korona”.

bike_to_work_w_tekscie4
Celem akcji „Bike to Work” była promocja zdrowego trybu życia oraz pomoc potrzebującym. – Uczestnicy dojeżdżali w październiku do pracy na rowerach. To od nich zależało, jak często zdecydują się na ten środek transportu – mówi Paweł Malinowski, koordynator wydarzenia i starszy specjalista ds. zakupów w DGS Poland. Osobą, która pokonała najdłuższy dystans w czasie całej akcji był Grzegorz Dumkiewicz, pracownik DGS Diagnostics.

Doceniliśmy również uczestników, którzy wzięli udział w dodatkowych konkursach na najciekawsze zdjęcie, film i historię – związane z tematyką rowerową. Nagrody otrzymali: Olga Bogoslavska, Adam Koniarski, Sebastian Leśniewski oraz Monika Goszczyńska.

bike_to_work_w_tekscie6

Istotnym elementem akcji był cel charytatywny. – Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników udało się pomóc niedosłyszącym zrealizować ich marzenia. Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w akcji – mówi Magdalena Rutka, employer branding & communication manager.

bike_to_work_w_tekscie5


O autorze

Magdalena
Magdalena, employer branding & communication manager
W DGS od 2016 roku buduje markę pracodawcy oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w PR, marketingu oraz mediach. Miłośniczka planowania małych i dużych przedsięwzięć, wdrażania w życie niebanalnych rozwiązań oraz pokazywania, że zawsze „się da”, nawet jeśli inni na początku twierdzą inaczej. Prywatnie kinomanka, która nie przegapi ceremonii rozdania Oscarów, miłośniczka tańca i podróży.